Informaatiopalveluita hyödyntämällä säästät aikaa ja rahaa

Oleellisen ja laadukkaan tiedon löytäminen kaiken informaatiotulvan keskeltä voi olla nykypäivänä hyvin haastavaa. Tiedon etsimiseen saa pahimmillaan tuhlattua runsaasti aikaa, mikä aiheuttaa turhautumisen lisäksi myös ylimääräisiä kustannuksia. Näiden ongelmien kanssa painiskelevat automarkkinoiden ammattilaiset voivat saada apua erilaisista informaatiopalveluista. Assistorin informaatiopalvelut auttavat muun muassa toimitusketjun hallinnassa sekä tukevat myyntiprosessissa. Mitä informaatiopalvelut ovat? Informaatiopalvelut auttavat sinua ● autoverotukseen ja … Lue lisää

Positiivinen asiakaskokemus on plussummapeliä

Asiakaskokemuksen voidaan ajatella koostuvan koetusta taloudellisesta, toiminnallisesta, emotionaalisesta ja symbolisesta arvosta. Arvot taas muodostuvat kussakin kategoriassa saavutetun hyödyn ja koetun uhrauksen erotuksesta. Äkkiseltään näyttää, että asiakaskokemushan on pelkkää matematiikkaa, helposti hahmotettavissa etenkin insinöörismieliselle! Kuitenkin lähes aina edellä mainituilla kategorioilla on eri painokertoimet – ja mikä on arvon yksikkö? Asiakaskokemus on pohjimmiltaan tunne, joka ohjaa asiakkaan … Lue lisää

Keskitetyn varustelupalvelun hyödyt

Mitä hyötyä varustelupalveluista on autoliikkeille? Entä mitä varustelupalveluita toimittavalta yritykseltä kannattaa vaatia? Kokosimme parhaat vinkit. Millaisia autoja varustellaan? Autoja varusteltaessa vain taivas on rajana. Vehon myyntijohtaja Jani Tolosen mukaan mikä tahansa auto sopii varusteltavaksi, ja jokaiselle voidaan räätälöidä auto omien tarpeiden ja vaatimusten mukaan. Autoja varustellaan niin kuluttaja- kuin yrityspuolellakin. Tyypillisimpiä varustelupalveluita hyödyntäviä toimijoita ovat muun muassa: … Lue lisää

Muutoksia Assistorin johtoryhmässä

Assistor Oy Ab:n Ajoneuvologistiikka-ja Informaatiopalvelut -liiketoimintojen vetovastuu siirtyy toimitusjohtaja Perttu Pirille. Assistorin johtoryhmän jäsen Aki Karppinen siirtyy vastaamaan yhtiön kehitystoiminnoista ja jatkaa myös Assistorin ICT-päällikkönä. Jukka Niemelä jatkaa Assistorin Varaosa- ja materiaalilogistiikka -yksikön liiketoimintapäällikkönä ja johtoryhmän jäsenenä. Virve Simola jatkaa yhtiön johtoryhmän jäsenenä vastuualueenaan yhtiön talous ja hallinto.

Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy aloittavat yhteistyön Suomessa

Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy aloittavat yhteistyön Suomessa Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy ovat sopineet Bassadone Automotive Nordic Oy:n maahantuomien automerkkien varaosien varastointipalvelun aloittamisesta Assistorin Vantaan logistiikkakeskuksessa kesällä 2018. ”Sopimus on merkittävä ja Bassadonen tuotteet sopivat erinomaisesti portfolioomme”,kertoo Assistor Oy Ab:n toimitusjohtaja Perttu Piri. ”Ajoneuvojen varaosalogistiikan erikoisosaamisella ja korkealla … Lue lisää

Assistore.fi uudistui 14.6.2017 – Katso tärkeimmät uudistukset

Verkkopalvelu Assistore.fi uudistui 14.6.2017. Uudistunut palvelu sisältää runsaasti uusia ominaisuuksia ja on entistä käyttäjäystävällisempi. Parhaiten uudistuksiin tutustuu kirjautumalla palveluun, mutta kokosimme tähän kirjoitukseen sinun kannaltasi tärkeimmät uudistukset. Ajoneuvotiedot samassa paikassa Palvelun merkittävin uudistus koskee ajoneuvotietoja, jotka löytyvät jatkossa samasta paikasta. Kaikki ajoneuvoon liittyvät tiedot ovat uudessa palvelussa yhdistettyinä ajoneuvokohtaisesti. Näet siis yhdellä silmäyksellä kaikki autosi perustiedot, autoverotukseen … Lue lisää

Miten valitset parhaan varaosa- ja materiaalilogistiikkakumppanin?

Huomioi nämä viisi tekijää logistiikkakumppanin valinnassa Luotettavan logistiikkakumppanin löytäminen voi olla aikaa vievää puuhaa. Hyvälle varaosa- ja materiaalilogistiikkakumppanille ei löydy välttämättä yhtä universaalia määritelmää, mutta kukaan tuskin väittää vastaan, jos kumppanilta toivotaan tehokkuutta, luotettavuutta ja nopeutta. Aina parempi, jos kaiken tämän saa vieläpä kilpailukykyiseen hintaan. Erityisesti autokorjaamoille on tärkeää, että logistiikkakumppani pystyy toimittamaan varaosat perille mahdollisimman … Lue lisää

Assistor valitsi eCraftin toiminnanohjaus- ja asiakkuudenhallintakumppanikseen

”Meillä oli tarve uudistaa toiminnanohjauksemme vastaamaan Assistorin strategian mukaisia tavoitteita toiminnan tehostamisessa ja kehittämisessä. Haluamme asettaa asiakkaamme kaiken tekemisemme ytimeen, joten edellytimme hankittavalta ratkaisulta ehdotonta asiakaskeskeisyyttä. Koko toimitusketju suunnitellaan asiakkaan näkökulmasta niin, että prosessin jokaisessa vaiheessa pystymme tuottamaan reaaliaikaista tietoa asiakkaillemme heidän ajoneuvoistaan”, toteaa Assistor Oy Ab:n tietohallintopäällikkö Aki Karppinen. ”Uskomme pystyvämme palvelemaan asiakkaitamme jatkossa … Lue lisää